Kista,almanacka & ny klänning

 

Okej nu har jag varit i Kista,

 

Jag hittade en almanacka, som är väldigt fin och man

 

känner sig ”lugn” för någon anledning när man kollar på

 

den eller ah jag gör det i alla fall. :D Jag har typ bara gått runt

 

en massa och tänkt köp inget nu, köp inget nu!! Så jag gick och byte

 

klänningen/Tunikan i NewYorker. De hade inte den men jag hittade

 

en annan som såg ungefär men ändå inte likadan ut.... -_- Men

 

den är snygg i alla fall. :D Den jag hade köpt var i danska pengar så de

 

var tvungna att göra om det i svenska pengar, stakarsde som var bakom mig -_-' '

 

Det tog ett tag men klänningenjag köpte nu kostade 99 kr och den jag hade

 

betalat kostade75 danska kr som blev sen 88 kr, så betalade 11 för den klänningen

 

:DJag har kollat på Tokyo mew mew idag och gjorde det i går också hehe :P

 

Jag ska gå ut på promenad när det blivit svalare. Jag, Klara och Mimmi ska till

 

Ung08 i morgon!! Yay ^^ jätte lycklig över att de ville gå med.

 

Vi ska mötas vid Duvbo t-banan halv sex

 

i morgon :D Yay ^^ Har ingen aning om vad jag ska göra annars, kommer

 

säkert kolla mer på Tokyo mew mew i morgon. Ska nog gå till biblioteket

 

och lämna lite böcker. Såg Alicia idag på vägen hem. :D

 

Så här kommer bilder på det jag köpte i Danmark/Malmö:

 

 

Klänning från NewYorker Fram

Back

Skjorta från Carlings 105 kr tror jag

Tiger linne från Monki

Tidning 89 kr..... -_-'

Lila hårfärg den till höger :D 69 kr

Japp min nya almanacka :P Fin va?? :D

Me :P

Outfit

Yay ^^ I know I don't have any good legs, they are big!!!! xD

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0