Mardröm

Hej, i natt har man inte kunnat sova sådär bra.

Höll hela tiden på att gå in i mardrömmar. Jag drömde att

tre ungdomar var ute på landet. Det var som två öar bara utan

vatten runt dom. Det var en lång jord brygga. De borde på ena sidan

och på den andra sidan så bodde det en gubbe med sina tre barn.

De hade hört att gubbens fru hade dödat sina barn och sen sig själv.

Så de gick dit för att kolla det på kvällen. De tre ungdomarna var två

killar och en tjej. Det fanns ett skyl där som de gick in i. Där inne

hängde tre lik, de var barnen som hängde där. När den ena killen gick

längre in så såg han mamman ligga ner täckt med blod. De tänkte

precis gå, men då kom gubben. Gubben var arg eftersom att de nu

hade sett dom, de började springa och gubben sprang efter.

Gubben fick tag på de två killarna men tjejen lyckades springa iväg.

Gubben ban fast killarna så att de inte kunde springa. Sen sa han

Eftersom ni så gärna ville veta så, VAR DET JAG SOM DÖDADE

DOM!! och nu är det er tur” Efter det vaknade jag upp för jag

ville inte drömma det mera, det tog ett bra tag innan jag började

drömma om något annat, för så fort jag stängde ögonen så började

det om igen, de gick in i skylt osv....

 

Sen för någon anledning så drömde jag om en killkompis,

att jag typ firade jul med hans familj och att jag hade glömt att

han hade tre bröder till som jag inte köpt någon jul klapp till.

Deras mamma hade köpt vattenkanor till dom....

 

 


Kommentarer
Postat av: Jiyeon

Usch, mardrömmar är inte roliga :(

2012-08-07 @ 11:49:19
URL: http://Jiyeon.blogg.se
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-08-07 @ 12:19:17
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0