Matte, Mimmi, Kista & LOL

Hej, det regnar som bara den där ute!!

Idag ska jag träffa Mimmi!! :D Vi ska se LOL på

bio. Jag ska till Malmö i morgon på Kina träffen och borde

nog packa lite mer. :D Idag har jag typ bara latat mig, som alla

andra dagarna. Jag har tänkt att jag ska gå ut men det börjar

alltid regna så fort jag tänker okej nu bör jag gå ut. Jag har

faktiskt pluggat lite matte idag!! :P yay ^^ Annars har

jag bara spelat ds spel.... -_- not good, jag borde vara mer aktiv

men när jag sitter och väntar på någon/något så kan jag inte göra

något annat typ.... Jag bör plugga mer matte jag vet!! Men det känns som

om jag inte kan någon i matte boken längre (Bra anledning att börja plugga igen då!!)

men jag orkar inte läsa hur man gör!! Varför kan man inte bara kunna det här,

jag har hellre ett ship i huvudet eller nått.....

 

Det var jätte roligt att se Mimmi igen!! :D Vi kom på samma buss, det

regnade ute och jag skulle precis kolla när bussen skulle komma,

då kom den & då fick man börja springa. Men man hann :D

Vi pratade lite om hur vi hade haft det, Mimmi hade varit i Paris och

Grekland. Wow alla är i Paris i år?? :D Vi gick runt och kollade lite

på kläder osv. Jag hittade en kjol. Sen åt vi på Pong, denna gång tog jag

med mig en doggibag hem :D Vi provade en massa kläder och lite skor. :D

Jag och Mimmi är utseendemässigt raka motsatsen. Hon är lång, blond (nu hade

hon färgat håret mörkare men ah vanligt viss) & small. Jag är kort, mörk, mörk

brun hårig. På henne är byxor oftast för korta medan på mig är dom alldeles för långa.

 

 

Kostade 300kr nu 50 kr

Filmen var skit bra, ska köpa den när den kommer ut!!

Kyle en kille i filmen är skit snygg, absolut skit snygg!!

Han spelas av Douglas Booth, han sjunger skit bra och snyggt!!

 

Filmen var skit bra, ska köpa den när den kommer ut!!

Kyle en kille i filmen är skit snygg, absolut skit snygg!!

Han spelas av Douglas Booth, han sjunger skit bra och snyggt!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0