Mickis fest, tröt och sent

Hej, jag är så tröt!!

Jag åkte till Mickis så att jag skulle vara där

klockan 9 men nu var det så att jag åkte en station för mycket

så då fick jag åka tillbaka och tack och lov att Anne-li

väntade på mig, med hennes pojkvän och hans kompis. Det var

roligt att se henne igen. :D Så vi gick till Mickis och där var typ

alla. Oskar, Anne-li's före detta pojkvän var också, började undra om

det skulle bli lite awkward men det verkade gå bra. :D Mickis gick

runt lite här och där. Det var super att träffa henne igen. :D

Sen körde de sanning & konsekvens, Mickis hade kort som det

stod saker i. Oskar skulle låsas som om han inte kände mig och skulle

stöta på mig, hade ingen aning om vad jag skulle säga och det var rätt

awkward.... -_-' men Anne-li hoppade in och det var nog bra, för

jag blev bara hel förvirrad om vad jag skulle säga....

Det var ett spel jag vet men ändå, jag blir bara förrvirad. xD

Så de dansade, bar runt varandra, pratade osv. :D Slutade med

att jag ”sov över” (det blev inte mycket sömn tyvärr) så jag gick

hem vid fem tror jag och när jag var hemma gick jag och la mig.

Klockan var då 06.45 typ Har precis vaknat och ätit frukost

klockan är nu 14.48 Jag ska nog i morgon gå till Kista och julhandla,

hade tänkt i dag men ah jag är tröt och orkar inte. Fast får inte sova

för då kan jag inte sova sen i natt. :) Jag hatar min näsa!!

Den är täppt på kvällarna och på morgonen, väldigt irriterande!!

Jag tror Anne-li's pojkvän tyckte att jag var irriterande och iväg för

det mest där.... -_- (Men det gör inget, jag irriterade mig på han

också, fråga inte varför.) Jag har ingen anning om vad jag ska göra

idag... Ledsen jag tog inga bilder.


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket :D Du har också en väldigt fin blogg. Vilka fina bilder på alla djur. :DJag gillar också att rida, det känns väldigt härligt när man gör det, speciellt ute. :D
Maja Jieni

2012-08-01 @ 17:32:23
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0