Ons, jävla buss, nya killen & iPad

Hej idag är det onsdag. Dagen började med att jag stod
Och väntade på bussen, precis när bussen kommer så säger
En vägarbetare "tyvärr så kommer inte bussen hit eftersom att
Vi ksa börja arbeta nu. Asså seriöst!!!!!! Jävla skit!! 
Så jag tänkte okej jag hinner nog till nästa innan bussen kommer
Dit, men nej det gör jag inte. Så jag satte mig för att vänta på nästa men den
Är försenad!! Så jag börjar att gå, efter ett tag så kommer den så klart
Och jag börjar springa. Jag han med men ändå!! Blev 8min
Försen typ... -_-
 
Jag tror den nya killen i vår klass heter Bil men är inte
Säker. Vet inget om honom så tyvärr har jag inte mycket att säga om honom.
 
Vi har nu fått våra iPad!!! Jätte glad!!!  Vi gick efter klasslistan, hahagick och
Tvätade händerna innan xD min kompis Erik ville typ se på den så det
Första han gör är att ta på min skärm så att det lämnar efter sig fetfläckar!!!!
:@ Har han ingen känsla för nya saker eller?? XD
 
På lördag ska jag träffa Mona och Mandana!!!
Har saknat dom jätte, jätte mycket. Jag haren present åt dom
Också :D 
Tyvärr inga bilder idag så ni får bara läsa en massa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0