Sf-bokhandeln, stan bilder xD

Hej, nu har jag vit ute och shoppat igen, men

denna gång för mig själv! :D Det var bara en sak

tre saker som inte var till mig. :D Jag åkte till gamla

stan vid klockan ett. Nu är klockan 18.13 jag ska visa

er vad jag köpte. Det har varit varmt idag men ändå

inte så jätte varmt. Det var varmt att gå in i affärer

och prova kläder men ah. Jag provade några jätte finna

klänningar men de kostade 399 & 499 kr så ah.... -_-'

Mamma har köpt dumplins!!

 

Där köpte jag en tidning som heter Ageha.

Japanskt skönhetsmagasin - allt du vill veta om "gals"-stilen.

Artiklar om mode, smink och frisyrer Text på japanska.

Ok ja jag kan inte japanska tyvärr skulle verkligen verkligen

vilja kunna det!!Men det är roligt att kolla i den + man fick

en sminkväska med också!! :D

 

Sen köpte jag The Ultimate Guide To Anime!

Den såg intrresat ut och den var på engelska så ah. :D

Man fick en tidning och man fick Baka & test: 2 Complete episodes

on dvd. Wecome to space show: 3 art card

och på båda siderna poster: Fullmetal alchemist.

 

 

Jag köpte den här väskan för 99 kr, den är

snygg tycker jag och den har många fack.

Det står typ DarenPj på den :D 

 

Sen köpte jag de här katterna xD jätte stöta!!

 

Jag funderar på att behålla dom helt själv men hmmm

 

det var inte min plan egentligen.

 

Jag köpte ett halsband (som jag trodde var

 

ett fotband) men älskar det ändå och är glad att

 

det är ett halsband kommer använda den mer är

 

vad jag skulle ha gjort om det var ett halsband.

 

Jag köpte också ett armband. :D Punkt Shop

 

Nu kommer bilder på två klänningar

 

jag provade och blev kär i. Men ah som sagt

 

de kostar något -_-'

 

 

 

 

Oj, eh ja om ni vrider lite på huvudet så

 

ser ni vad det står =D

 

What Goes Around Comes Around.

 

Det är ett bord i Finland som mamma tog

 

kort på. Tyckte att det såg lite kul ut xD

 

 


Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Nu har jag statat en ny omgång av 'Dagens blogg' där du kan få visas för mina läsare!
Anmäl dig gärna här --> http://semlanofc.blogg.se/2012/august/vinnarnaen-ny-omgang.html#comment :D

2012-08-04 @ 08:52:26
URL: http://semlanofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0