Skola tisdag

Hej, idag är det tisdag. Vi började med en ny lektion,

Estetisk kommunikation. Det var väll kul. Vi fick göra en

slogan. Jag var med Zeke, Lizz, Sally och Carl-johan.

Sen hade vi gympa, man kunde springa sina 3 varv runt

sjön, kasta frisbee eller spela kubb. Jag tog mina 3 varv så att

man var klar med det. Jag har sååå dålig kondition att det inte är

sant + jag går som en snigel. När Lizz går snabbt måste jag jogga

typ.... Herre gud måste börja träna!!! Varför är jag så lat för??!

Innan svenska lektionen var jag och Frida med teatrarna och de körde

hänga gubbe. När jag kom in sa Mickis ”Du är för kort så du kan inte

vara här” (tror jag det var) hahaha xD-_- :P Sen var det svenska

och då pratade vi typ om sommaren lite, vi pratade om vi hade läst

några böcker och om vi skrivit något i sommar. Vi fick våra matkort idag.

Jag sa att jag hade en blogg och då sa Ann-Sofi (vår lärare) att det kan man

kolla lite.... Det behöver man dock inte. Om man inte vill läsa om manga/anime,

böcker och mitt liv då. :D

 

 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva:

 

Jag kommer inte att skriva så mycket, eftersom det inte finns något intressant,

om man inte vill läsa om alla mina lektioner, men ska försöka hitta

på något. Jag har lite böcker hemma som jag skulle kunna sälja

på bloggen eftersom att inga smycken blir sålda nu dårå, man kan

fortfarande köpa :D Fast böckerna är mest för små och ah jag vet inte

om det är någon som är intressant men kan lägga upp bilder

på dom någon gång. :D Jag har spel som jag skulle behöva bli av med

också :D I morgon ska man få spela fiol igen!! :D :P

 

 

Dagens lått:

 

Nicki Minaj – Super Bass

  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0