Söndag, matte och filmkväll

Hej, idag har jag bara latat mig som vanligt.

Men med tanken på vädret så är det helt ok tycker jag :D

Jag lovar det är modernatur som är arg på oss!! Hon tänker dränka oss!!

Eller så är det gud som gråter eller så har många spindlar blivit nedtrampade.

Okej nej jag vet inte men det har i alla fall ösregnat, slutat, ösregnat osv :D

Jag gick ut på en promenad i alla fall eftersom det inte är så bra att sitta instängd hela

dagarna :D Jag har nu sett klart första sesången av Angel's friends.

Jag har övat på min sång och gjort klar matten!!! Asså varje gång nu för tiden jag ska plugga

matte med pappa så slutar det med att vi skriker på varandra. Vi avslutar med peace men

det måste vara tröttsamt för mamma. Jag tycker inte om när han jämför mig

med ”alla andra kineser som har en miniräknare i huvudet!”

Just nu så kollar jag påBoonDocks som är lite konstig....

 

 

I går kväll kom Carola och åt middag och hade film kväll med mig och mamma.

Det blev fisk till middag, (ush räkor!!) Sen gick jag och Carola och hyrde

Hunger game, någon film de ville se och jag hyrde Prinsessan och Grodan.

Hunger game var otroligt bra!! Men uch vilken hemsk historia egentligen -_-

men ska lässa den!!! Prinsessan och grodan var väldigt bra :D Hahaha xD

 

 

 

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

hungerspelen <3

2012-08-27 @ 16:37:10
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0