Städa, Episk grillkväll och sälja :D

Nu har jag äntligen städat klart!!!

Det ser städat men ändå inte det pågrund

av att jag har så mycket grejer. Jag ska sälja:

PC spel, DS spel, böcker, väskor och smycken. :D

Jag måste vänta tills mina föräldrar kommit hem,

eftersom jag inte är så bra på att prissätta saker hehe -_-'

I dag ska jag och Klara på Episk grillkväll. Min kompis

Mickis håller det typ, det ska bli väldigt roligt. Jag bjöd

med några kompisar men bara en kan följa med, snacka

om sorgligt!! Har inga kompisar!!! Okej de kan inte hjälpa

att de har något annat att göra, men vissa orkar säkert inte.

Jag har så ont i huvudet och jag har bara ätit stekt ägg

idag och jag är såå hungrig!! Men det finns typ ingen matt

hemma och jag orkar inte gå och handla, dessutom behöver jag

pengar!! Jag behöver pengar!!! Men det är ok nu när jag har

så mycket att sälja kan man nog känna lite mohahahaha!!

Bara inte mamma kommer och säger ”det är bättre att ge

iväg dem, men tex DS spelen har jag betalt själv så det vill

jag gärna känna pengar på, smycken också och PC spelen,

och en del böcker också!! :D

 

Så jag troligen lägger upp bilder och pris i morgon

 

på det jag får och vill sälja på blogg:en :D

 

Kawaii!!!!!!!!!! <3 <3 <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0