Städa :(

Hej, idag ska jag försöka städa rummet, men det kommer

nog att gå långsamt... Ush!!! Om man ändå kunde använda

magi och göra så att allt kommer på plats. Det är så konstigt jag

är hungrig jämt nu för tiden... Det är så varmt!!!!! Det första jag

borde göra är väll att plocka upp saker från golvet och från

Jag får ångest!!! Jag har inte spelat någon fiol!!!! Jag måste

sen sotera smycken, jag har för många!! Kanske kan sälja eller

ge bort några?? :D Sen måste jag fixa bokhyllan och sen byrolå-

dorna, lådorna bredvid byron, skrivbordet & nattygsbordet.

Ahhhh!!!! Jag vill inte!!! Men får sätta på lite musik för att känna att

det inte är så tråkigt.....

 

 


Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: samma här :D om man inte räknar med sailor moon, pokemon, digimon osv :P men det var de första anime jag såg ^^

kramar<3
/kokorochan

2012-08-16 @ 20:03:35
URL: http://kokorochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0