Tis gympa, nu kille i klassen och Ipad :D Dröm

 

Hej, jag är ås tröt!! Jag hatar att vara täppt i näsan!!!

Jag typ dör!! Min hals blir skit tor!!

Idag var det estetisk kommunikation. Jag vet att mitt huvud instrument är

fiol, men jag skulle vilja sjunga också. Jag har inte värsta bra rösten,

men jag gillar verkligen att sjunga så skulle vara glad om man fick det i

bland. :D Vi blev indelade i grupper och skulle välja en melodifestival låt och

göra en cover till den. Gruppen jag är med i: Elin, Natalie, Jonte och Nils.

Vi valde Top Cats - Baby Doll. Jag kan den inte och har typ aldrig hört

den, jag kollade inte på melodifestivalen i år.

Jag tycker inte att den är bra heller.... men aja. :D Sen var det idrott och där

blev det kubb. :D Jag, Josefin och Frida mot, Erik, Elin och Lisa.

Tyvärr förlorade vi :( Hahaha vi ledde mycket i början men turen vände

och de van. Sen var det svenska och då fick vi reda på att en ny kille ska

komma till våran klass :D Undra vad det är för någon?? Mats (vår rektor

kom in till oss) och sa att vi kunde nu skriva på ”kvitto” om att ta väll

hand om våra nya Ipad som kommer ? Vi ska på svenska skriva om något

som betyder mycket för oss eller typ en stor fråga. Jag bestämde mig

för att skriva en Essä om: Vad som händer efter döden och är tiden vi lever

i verkligen vår tid? Jag vet på ett ungefär hur jag ska skriva den men jag vet

inte om det slutar med att det är en essä.... -_-' oh wheel. Jag har sms

Mona och Mandana och undrat om vi alla kan göra något på lördag, hoppas de kan.

Svenska läxan ska vara inne på söndag så få försöka bli klar med den tills på

fredag. :D Man ska helst skriva en sida på datorn vilket jag tror kommer att

går bra. :D I want to sing!!! I want to play the piano and violin!!

Ja juste den 8 september så börjar jag spela piano!! :D Yay ^^

 

Dröm:

Hihi, i natt så drömde jag om en säl som klappade

 

Fenorna när jag klappade händerna. :D Han

var min gulliga säl!! :D


 

Kolla vad nöjd han ser ut!!!

 

 



 

 

Kawaii!!!



 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0