Ung 08, UNF, Thaimat

Hej, nu har man varit på biblioteket. Jag har lånat

Nana 1,2 & 3 :D Ska skriva om den i nästa inlägg.

Jag har lånat någon vampyr bock och Justin Bieber bock,

fråga inte varför för det vet inte jag.... Jag har träffat Klara

och vi gick till Ung 08 och jag glömde att ta kort på oss!! :'(

Dum jag är!! Mimmi kunde tyvärr inte komma för hon mådde

inte bra :( När jag och Klara kom dit så körde vi ett spel som heter

Codename Heroes, jag orkar inte skriva om vad exakt det är men

det är typ man är i grupper typ. Man får ett band och en samsung

telefon som man får typ sms i och man ska typ skanna av en kod för att

få veta hur man vinner spelet. Det var lite sådär. I didn't feel the excitement,

men Klara såg väldigt rolig ut. Man skulle typ få en kod och gå och hämta

ett paraply och sen gå och hämta den onde ledarna för att vinna. Klara

stod med sitt paraply och såg allmänt suspicious ut.... Men det var roligt,

jag tror jag skulle ha haft roligare om jag hade följt efter henne och

kollat vad hon gjort -_- :P Jag gick typ runt bara. Klara sprang runt

och ah. Jag var klar först!! :D Sen gick vi till ett muffin stånd där man

kunde köpa en muffin för tio kr och bestämma vad man ville ha på den.

:D Det var gott, bara lite väll citronig typ :D Men sen kom en kille och

undrade om vi kunde skriva om vad vi tyckte om muffisen. Man kunde typ

vinna någon överrasknings påse. Sen frågade han om man ville gå

med i UNF (Ungdomens nykterhetsförbund.) Det kändes lite som

om de bara pratade med Klara och ignorerade mig.... -_-'

Vi båda gick med för det verkade roligt, om man gick med så betalade

man typ 50 kr per månad, de skulle typ göra en massa aktiviteter,

som att kolla på ute bio, laserdom, skridskor, halloween ball,

kurragömma i Ikea mm. Verkade väldigt roligt. :D

Jag måste bli mer social så att folk inte ignorerar mig!!!!

 

Efter det så när klockan var typ nio något så åkte vi hem till sumpan

 

och köpte middag och då var klockan typ halv tio -_-'. Det blev

 

Thaimat :D väldigt gott :D Sen snackade vi om twiligt, hush,

 

hush av Becca Fitzpatrick, Tokyo mew mew och sen pratade

 

vi om alians. :D Sen gick jag hem eftersom Klara behövde

 

sova eftersom hon jobbade fortfarande. :D Så nu är jag

 

hemma och gör typ inget. :D  

 

Jag tror dom har fest hos Hugo det låter väldigt mycket,

 

det roliga är att det låter som om dom är precis nedanför

 

mitt fönster..... -_-

 

Nu kommer bilder på muffin:

 

The pink one is mine :D Visst är dom söta :D

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0