Bild bomb :D

Det här är Rosa, min kusins hund. Vi var och hälsade

på min morbror som tar hand om Rosa. :D

Min pappa brukar säga, när han ser henne:

Bara en mor kan älska henne”

Asså inte elakt menat men (tror jag) men ah.

Det hr är första gången jag sett henne i verkligheten och inte på ett foto. :D

Hon var rätt sött en då, hon lätt som en gris och grymtade mer än att

gny eller vad man nu ska säga. Hon snarkar och låter precis

som pappa när han snarkar (hahaha xD, när jag hörde henne snarka,

tänkte jag att hon och han lätt väldigt lika. Men innan jag hann säga något

så hade pappa sagt: Säg inget, jag vet vad du tänker säga -_-' att vi låter likadant.

Hahaha han visste precis vad jag tänkte xD)

 

 

Det här är katten Missa ^^

Hon är inte min morbrors katt utan en som kommer

lite då och då. :D Hon påminner mig lite om Mcgonagall från

Harry Potter, asså inte för att det är samma katt ras (det är det inte)

utan för att Missa såg ut som om hon skulle förvandlas när som helst

till en människa och hon hade fler ansiktsuttryck typ (jag vet låter hel

konstigt en ah :D ) Hon var rätt stor. :D

 

Vi var och kollade på olika hus i Finland, och här är

lite bilder från då. :D

Ny plånbok jag köpte :D

Pappa sa när han såg den:

Hjärtat är svart! Har du blivit emo??

Jag: -_-' nej det har jag inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0