House Of Many Ways by Diana Wynne Jones

Jag har nu läst klar House of many ways,

den var väldigt bra! Jag gillade absolut inte Charmain

(huvudpersonen) men ändå gillade jag henne lite.

Det var spännande att läsa och jag tror nog mest att jag

gillade att läsa om när Howl och Sophie var med.

Jag tycker att slutet var bra men att den kunde ha slutat ändå

något annorlunda än vad den gjorde. Jag tycker att Charmin

och Peter skulle bli ett par! De passade tillsammans på ett sätt

men ändå inte, om ni förstår vad jag menar.

Boken är 404 sidor och jag tror nog den bara finns på engelska

men jag har inget emot att läsa på engelska.

Det var några ord som jag inte förstod men om man fortsätter

att läsa så fattar man. :D Charmain blev snällare

och inte lika bortskämd som förut vilket jag var glad över.

Böcker är ändå bara för härligt, nu ska jag börja läsa:

Harry Potter and the prisoner of Azkaban. ^^

Såg den igår kväll med mamma, jag har läst de andra två.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0