Klara idag :D matt från igår

Hej, idag ska jag var med min kompis Klara.

Vi ska mötas vid 7/11 och fika, fast är det öppet på söndagar??

Oh well det ska bli roligt att se henne igen i alla fall. :D

I går åt vi väldigt god matt, ni ska få se en bild på det för jag vet inte vad köttet heter :P

Det är curry sak på ananasen. :D Jag hade en väldigt konstig och lite obehaglig dröm i natt.

Jag satt i en trägård med min ”lille bror” (jag har ingen) men just då hade jag en.

Vi var hos en familj som skulle sitta barnvakt åt honom. Han satt och viskade

åt mig vilka det var som satt tillsammans med oss runt bordet.

Det som var obehagligt var att han satt och pekade mot de stolar som,

inte det ens satt någon. Okej jag vet det här kanske inte låter så där

jätte läskigt men just då var det det. Sen drömde jag att jag var med i

Harry pottermen vi var typ i en nöjespark. Vi skulle typ alla göma oss

och lådsas att vara döda,för Voldemort skulle komma och döda alla.

Det var ganska konstigt det -_-'Jag planeraratt i morgon ska jag gå och lämna

tillbaka alla mina böcker, okej förutom tre dårrå. :D Min brors flickvän kom

till oss i går och vi pratade lite. Hon sa att hennes syssling tror jag att det var,

att hon kunde fråga om hon kunde slinga mitt hår för ett lägre pris. :D

Yay yay!! :D Hoppas det går, fast jag kan nog inte just nu eftersom jag

har typ bara 895 kr och jag vill nog inte låna av mamma, jag är fortfarande

skyldig henne 600 kr. Hahaha här sitter jag med min pyjamas och min keps på xD

 

Asså skit blogg, ledsen att det blev så här konstig

text men bloggen är envis!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0