Slingor, grönt, rosa, lila??

Hej idag är det tisdag.
Jag vaknade otroligt tidigt av att
mamma ropade något till Paulo. Suck så hon
måste inte bara ropa på Erik utan på Paulo med...
Jag är säker på att han inte vaknade och att hans väcka
klocka var otroligt irriterande. Efter att jag hade vaknat så
glömde jag drömmen jag hade!! :'( Jag hatar när jag glömmer
bort vad jag har drömt, okej jag vet det låter konstigt men ah... :D

Jag skulle vara hos frisören kl: 13.00 och jag var i god tid.
Som sagt valde jag blå och lila. Första omgången
blev det lime grönt och rosa.... -_-' Sen tog vi den
lila över de gröna och rosa. Slut resultat blev lila. :D
Jag har nu lite ljus-, mörkbrunt och lite rosa i håret. Men jag är super nöjd. :D
Blev lite förskräckt när jag såg det gröna.
Så kom hem nyss och klockan är 15.56, så ja det tog
ett bra tag. :D Det syns inte så bra när det inte är något ljus
mot håret. Eller man kan se att det är lila om man kollar nära,
men annars är det bäst att det finns en lampa eller sol i närheten.
Jag hade tänkt att gå till Kista centrum och julhandla lite
(jag vet det är inte så jätte brotom men det är rea och
ah varför inte) men som sagt är klockan snart 16:00 och om
jag ska till Mickis vid nio och vara där till klockan ?
Så tror jag att jag tar en promenad eller nått och går
en annan dag. :D

Jag fick mail från min mail/brev kompis idag. :D
Yay ^^ trodde hon hade glömt mig. 
Här är resultatet!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0