House Of Many Ways

Efter 175 sidor i House Of Many Ways så

har äntligen Howl, Sophie & Calcifer dykt up!! :D

Det visar sig att dom har fått en son som heter Morga

(Hade velat att de givit sonen ett annat namn men ah^^)

Ja de har en son!!

Jag önskar att Hayao Miyazaki skulle göra en animerad

film av House Of Many Ways det skulle vara väldigt spännande

att se. :D Diana Wynne Jones har gjort Howl's moving castle,

Castle in the air och House of many ways. Jag köpte inte castle in

the air för att det verkade inte ha något med Howl och Sophie

att göra men efter att jag har läst på wikipedia lite mer så

ångrade jag att jag inte köpte den så ska nog göra det när jag

kommer hem. :)

Jag önskar att Charmain och Peter blir ett par fast de

inte kommer så bra överräns men ah. :D

 

Idag har man bara sutit och läst, solat och dragit ut en

äklig massa inälvor ur fiskar som vi åt till middag. :D

Väldigt got. :D

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: jag kollade aldrig namnet xD men det ligger på torget längst bort i gamla stan :D

kramar<3
/kokorochan

Svar: Okej, tack. :D ^^
Maja Jieni

2012-07-19 @ 14:28:40
URL: http://kokorochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0