Fre, mys &Luminous Arc

Hej, idag gick jag ut igen och promenerade med mamma och pappa,

gick inte lika långt så gick tillbaka efter ett tag.

När jag skulle gå tillbaka så, (de delas upp gångar lite då och då)

så jag gick en väg men sen så kände jag inte igen mig, så

jag gick tillbaka och tog den andra vägen, som jag inte kände igen

häller. Jag gick tillbaka (jag vet att man borde stå stilla om

man inte vet vart man ska gå) men det fanns nu två vägar och

jag var säker på att jag gått rätt den första gången.

Men sen började jag tveka och tänkte om jag skulle gå tillbaka

helt och ta den andra vägen men tack och lov kom mamma och pappa.

Dom började skratta åt mig när de fick veta att jag gått vilse... -_-'

 

Vi badade och sen åkte vi och handlade.

Jag köpte ett halsband som är gjort av pärlemor. :D

När vi kom hem så satte jag mig först och läste Harry potter

men sen satte jag mig och spelade Luminous Arc på mitt DS.

 

Nu är det fredag och vi är hemma på onsdag kväll. :D Det

har gått otroligt fort. :D Jag har tyvärr inte läst lika många

böcker som jag hade velat hunnit med. :(

 

Idag har vi ätit kött och majskorv. :D

Efterrätt blev bannan och choklad. :) Väldigt gott.

Vi har spelat klump och jag har vunnit tre gånger nu. :D

Inte på rak men ah. :D Nu kollar mamma och jag (lite i alla fall)

på Harry Potter och dödsrelikerna del 2. :D

Fin va?? Som i Skönheten & Odjuret.

Mamma plockade en näckros :D

 

Efterrätten, väldigt gott. Hajkbannan. :D

C = Curt (pappa) M = Maja ^^ V = Virpi (mamma)

 

                          
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0