Mån - matte

Ohayō, min'na!

Idag är det måndag, vi hade endast en lektion.

Jag hade tänkt att jag skulle göra lite matte idag innan skolan

började eftersom vi behövde lämna in en ”matte läxa” men så virrig

som jag är så hade jag tagit med mig mattematik bocken men inte uppgifterna

eller skrivhäftet, typiskt mig. Vi hade alltså bara matte lektion idag.

Den började klockan ett!! Jipoi. Det första jag gjorde på morgonen var att

börja spela lite fiol. Jag hörde en låt som heter ”Brothers” den är väldigt fin.

Så på vägen till skolan stötte jag på Alicia, hon hade just gjort ett intagningsprov.

Hon verkade tycka att det inte gick så bra men det tyckte jag inte häller

när jag gjorde det. :D Jag tror säkert att hon kommer in,

om det är till STEG hon vill. XDOhayō, min'na!

Idag är det måndag, vi hade endast en lektion.

Jag hade tänkt att jag skulle göra lite matte idag innan skolan

började eftersom vi behövde lämna in en ”matte läxa” men så virrig

som jag är så hade jag tagit med mig mattematik bocken men inte uppgifterna

eller skrivhäftet, typiskt mig. Vi hade alltså bara matte lektion idag.

Den började klockan ett!! Jipoi. Det första jag gjorde på morgonen var att

börja spela lite fiol. Jag hörde en låt som heter ”Brothers” den är väldigt fin.

Så på vägen till skolan stötte jag på Alicia, hon hade just gjort ett intagningsprov.

Hon verkade tycka att det inte gick så bra men det tyckte jag inte häller

när jag gjorde det. :D Jag tror säkert att hon kommer in,

om det är till STEG hon vill. XD



Den här tjejen spelar riktigt bra med real passion!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0