Ons-Tor Frida fyller år!!

Hej, igår var det onsdag. :D och då fyllde

Frida år. :D Grattis Frida!!

(Skulle tagit bilder -_-)

Först hade vi ensambel tillsammans med blåsarna. :D

Det kom en kille som spelar flöjt och skulle gå runt med Frida,

Han heter Gustaf och går i 8, han fick prova på att känna

hur det är att gå på STEG. :D Han var lite lik den Gustaf vi har.

Vi kollade på en film om folkmordet i Rwanda under samhälle

och historia. :D Sen var det lunch.

Idag (Torsdag) Så har vi två lektioner tydligen. :D

Gehör och musiklära, och sen Engelska. Sen är det SLUT.

Men jag och Frida ska satta efter. Vi ska göra engelska

och spela/ta en titt på vår låt. :D (Hittade noterna!!)

=) Jag måste köpa hårspännen. :)


(Ursäkta man ser inte så glad ut där, Det är morgon) :3


Ah men så blev mitt hår (Inte många som märkte att jag hade klippt det)

Några tyckte också att jag inte hade klippt mycket, (Antar väll det) :)

Så ska man gå dit och klippa mer eller? :3


Jag vet att jag borde typ ta en likadan bild för att jämföra men

ah så var mitt hår innan. :D


Kommentarer
Postat av: Mickis

Nejjjj du ska l[ta mig klippa dig

2012-03-15 @ 08:36:16
URL: http://mickiscafekkodesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0