Tis- Frida och Maja på fiol jakt. :D

Hej idag är det tisdag! :D

Vi besökte P.K En utställning om intolerans.

Det var ganska intressant. :D Vi fick lyssna på vad typ några

tyckte om, vad intolerans och tolerans vad. Vi fick göra fingeravtryck

och lägga det i ett konstvärk som fanns där typ. :D Sen fick vi ställa oss

i grupper och sätta ihop hur vi är indelade i grupper i skolan. :D

Sen när vi kom tillbaka till skolan hade jag och Frida engelska nationella.

Det gick väll bra men ämnet var inte så bra -_- (Realety show) hade vi.

Sen hade vi kör och efter det svenska. Vi fick veta att vi hade RELATIONER,

som vi skulle hålla ett tall om... -_- ingen aning om vad jag ska prata om...

Frida och Maja på jakt efter fiol noter.

Jag och Frida skulle åka till Fiolaffären och kolla på noter.

Det fanns två olika som jag ville köpa men då kom jag på

att jag inte visste om jag hade tillräckligt med pengar till det.

Jag ville ha antingen Irish Fiddle Solos eller Korean folk Tones (Btw båd kostade 240 kr)

Så vi letade upp en bank, men den första vi kom till tog inte ut pengar belopp. :(

Så vi letade efter en annan och där kunde vi ta ut! :D Sen åkte vi till Fridhemspalan

för att Frida sa att hon var säker på att de sålde noter där. :D Så vi åkte dit men

när vi kom fram till affären så visade det sig att de inte sålde några noter där. :(

Men det var roligt faktiskt. :D Frida har lovat att hon och jag ska gå och äta kina matt

och att jag får bestämma vart. :D Mohahaha!! (skojar)

Men det hände en hel del annat men det (orkar) behövs inte skrivas upp

allt här. ;) Eller hur Frida!! :D <3

I Morgon ska vi tydligen bada... -_-




När jag kollade på fiolaffärens hemsida så såg jag:



För 170 kr :D med 31 låtar :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0