Del 3 och måndag

Sen när jag kom hem i fredags så fick man äta Tacos igen hahaha

Så jag hade ätit Taco tre gånger i rad xD -_-' Först vid middagen hos

Alice, sen frukost/lunch där och sen middag hemma.

Carola kom över. :D De bastade och jag sov typ -_-' Känt

att jag har sovit otroligt mycket på lovet hehe xD

Sen på lördag så kom hunden som jag ska sitta hundvakt till.

Det är egentligen två hundar men den andra var sjuk.

Zingo heter hunden som kom. Hon är sött :D Hon är

en korthårig collie. Jag tror jag gillar vanliga lång håriga bättre

men hon är söt. :D Sen körde jag bil, det gick sådär i början men sen gick det bra.

Jag börjar bli bättre på att backa in nu. :D

Sedan på söndag försökte jag sova så mycket jag kunde hehe.

Åkte till Bromma blocks med mamma, vi hittade inget.. -_-'

Vi gick på spining sen när jag skulle duscha så blev det black out... :(

Mitt rum var typ det ända stället som inte fick någon ström tillbaka...

Men ah :D På måndag så var jag inte sååå tröt men det var den

vanliga dagen, förutom att man skulle ha en ensambel konsert -_-'

Kom inte ihåg det alls.... -_-' Aja men det gick bra, det kom inte så många

dock... Men vi får köra igen på någon lunch föreställning. :D

Har blivit lite förtjust i den här låten som de två

tvilingarna Maria och Helena gjort. :D

http://www.youtube.com/watch?v=MlNIn8ouKsw&list=FLFQKjDDR8b50k8GDiydfsUg&index=7&feature=plpp_video

Hmm youtube blir bara konstigare och konstigare....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0