Hej igen! :D Höstlovet del 1

KONNICHIWA!

Förlåt att jag inte har skrivit något, jag har varit lat!!

Har haft höstlov och inte orkat blogga.

Jag vet, förlåt dåligt av mig!! Men jag ska försöka skriva

det jag kommer ihåg som jag gjort. :D

Det första jag tänkte på var att få sova när jag kom hem i fredags,

vilket jag gjorde. :D men sen kom mamma in vid sex typ och väckte

mig och sa om en kvart går vi till Carola. Jag :O vaa?? det betyder att jag måste

upp ur sängen nu då?? -_-' Så ah gick dit med föräldrarna, åt fisksoppa & pratade.

 

Sen i lördags hade jag piano, vilket gick helt ok men

sen fick man en låt som heter Jingle bells och den lätt så

konstig på piano först tyckte jag men ah nu har jag övat. :D

 

Sen på söndag och måndag gjorde jag nog inte

så mycket. Sov, spelade, läste, övade piano osv :D Sen på tisdag så skulle jag ha träfat

min kompis Katarina från Dalarna men något kom i vägen och hon kunde inte träffa mig!!

:( deprimerad!! Så ah jag gick typ runt och var otrolig deprimerad och gjorde inget, gick

en promenad typ. Sen frågade Alice om jag ville träffa henne och Mickis på onsdag i Skär-

holmen. Då blev man jätte glad, men jag skulle till ögonläkaren också för att kolla hur mycket

sämre min syn på vänstra ögat blivit på sistone. Det slutade med att båda hade försämrats -_-'

(hade bara märkte av på vänstra sidan -_-')

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0