Fredag, till festen. Jag och Frida!

Hej, idag är det lördag kväll.

I går ås var jag och min kompis Frida på min

kompis Mickis fest. Man gick mest runt och pratade. :)

Hahaha på vägen dit så skrämde typ jag och Frida upp varandra.

Jag typ sa att ”tänk om det kommer en vit bil som stannar och kidnappar

oss?” Och då kom det en vit bil.... -_- :O och vi hörde någon

tjej som skrek ”nej jag vill inte” och då började jag och Frida undra

vad det var, och kollade bakåt hela tiden. Men då började den vita bilen

att tuta, så både jag och Frida började springa. Hahaha när vi slutade så sa

jag till slut, har vi ens gått rätt nu? Som tur var gjorde vi det. Hehehe

Sedan när vi gick förbi en kille som sa i hans telefon ”stanna där ni

är så kommer jag och hämtar er” Då sa jag ”tänk om det var han? Tänk

om vi träffar han på vägen?” Så då kom typ hans kompisar och sa

hur vi skulle gå, så vi fortsatte och då sa jag sen ”tänk om det kommer

en mördare?” men då sa Frida ”okej eftersom de flest saker har typ hänt så

tycker jag att du kan sluta säga saker!” Hahaha xD

Sen när vi kom fram så hörde vi någon skrika och då blev

jag jätte rädd och började skrika och då började Frida också skrika

och hon hoppade till, hahahaha xD Första gången typ jag sett någon

annan än mig själv hoppa till när man blivit räd. XD

 

Vi kom hem rätt så sent så ah somnade så fort man låg i sängen typ,

sen nästa dag så hade jag ställt klockan på ringning men när

vi hade börjat gå så kom jag ihåg att min lärare hade sagt

att hon var bort rest någon lördag, så jag kollade om det var

denna lördag, vilket det var hehe... men det hade jag gärna vetat

redan i går kväll eftersom båda jag och Frida kunde ha sovit

längre då... -_-' Men ah hon gick hem sen och jag satte mig

och pluggade historia. Sedan sov jag typ det mesta av dagen,

för jag var otroligt tröt.

 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0