Lö, piano och handla.

Lördag!!! Yay!!

 

Dröm:

I går kväll så hände det något

konstigt innan jag somnade, ni vet hur det känns när man faller i en

mardröm! Det kännandes som det i går kväll men jag var absolut 99 %

vaken i går kväll och min kropp började röra på sig utan att jag hade

signalerat det själv! Så då tänkte jag att det kanske kanske kanske var ett

spöke som tänkte ta över mig och gå ner till köket för att göra något,

vilket jag inte vet till vad (och fråga inte varför jag visste att det var precis

till köket den ville!) Så ah.... det var helt mysko! Sen när jag somnat så drömde

jag något konstigt. Jag tror att min kompis Sofia (adoptions kompis) var hemma

hos mig och vi skulle baka något. Jag drömde också om att vår kaffe och te maskin satt i hop typ. :D Sen så innan kakan var klar så sa jag till min kompis att så här kommer det att låta när kakan är klar och precis då (jag lovar precis då) så började

min väckarklocka att låta! Jag blev ganska rädd när jag vaknade, hahahaha till

och med hoppade upp ur sängen -_-' :D xD

 

Idag:

Idag så kom jag en timme för tidigt till pianot plus jag sprang till

t-banan -_-' Jag har ätit resten av min Phad Thai! Det var gott men jag

tror att jag åt mer än jag behövde. Sen var jag och mamma och handlade

på Ö&B Vi köpte två för ett åt, ljus för ett halv år och tandkräm för

ett halv år. I kväll ska jag och mamma se på Tintin! :D

Sitter nu och kollar på Sabrina tonårshäxan. Jag (eller ah mamma)

har köpt lite saker :D

 

Bilder:

 

Mascara, två nagellack, Läppstift,

ögonskugga & 2 läppglans

 

 
 

 

Tandkräm 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0