Lör och fre, blev jätte konstig, musik och en fredag med kompisar!!

 

Hej, i dag är det lördag. 

Eftersom jag inte bloggade i går så gör jag det nu. :D

Dagen började med att jag åkte till Älvsjö och jag förstod

inte hur jag hade missat min station eftersom jag inte hade ens somnat

och jag satt och kollade ut genom fönstret för att inte missa min station... -_-'

 

I går så på inval-ensemble så började min grupp på en ny låt,

Som heter Na baia, tror inte att ni hört den, men ni kan lyssna på den

 Den låter lite konstigt men det ska bli kul att

spela. :D Så jag och Erik satt och övade på våra fioler. Han spelar på gehör

och han kan spela fort..... Jag spelar skit långsamt!! Jag gillar typ långsamma

låtar, dels för att de låter oftas finna men också dels för att jag vet att om jag

ska spela den så måste jag inte spela jätte fort... Borde nog träna upp det.... -_-'

 

Aja men jag var väldigt hungrig så jag gick och köpte en sån där fil

med chokladkulor. Den var typ jätte varm -_-' så fick ställa in den i kylskåpet

under historia lektionen. Sen när vi hade rast så skulle jag äta den men då

hade choklad kulorna stelnat och satts ihop med varandra...  -_-'

Så jag fick sitta där och haka på dem med min plastsked..

Sedan hade jag inså och sen fick jag springa för att hämta lunch.

De var tydligen bråk utanför våran dörr vid skolan, fast jag vet inte

riktigt vad det var om. Sen hade vi kör och sist matte.

 

Jag fick höra att på lunch konserten så var det en tjej i ettan som sjöng

Give me love av Ed Sheeran, alla treor och tvåor kunde den eftersom

Emma i M3 sjöng den förra året, så då hade dom börjat sjunga den,

och några av lärarna hade ställt sig på scenen och börjat spela med,

hon i ettan förstod inte hur vi alla kunde den hehe åh hade velat

Vara där! xD Jag hörde en bit av den när jag kom och hon sjöng

Väldigt bra!! :D 

 

Efter skolan så fick jag någon nedstämmande känsla eller

Något, jag blev skit skum!! Jag blev arg, jag började skratta

För absolut ingen ting, jag började gråta sen skratta igen

och ah, jag blev nästan räd för mig själv... -_- '

Hahahaha stakars Frida, Anne-li, Mickis, Alice och Gabbi. xD

Och svar nej jag hade inte druckit något! Jag tror jag var bara otrolig

tröt. Efter att jag och Frida hade övat på våra instrument så

Gick vi alla till stan. Frida och Alice köpte byxor och Gabbi handskar.

Sen gick vi och åt thai/japansk mat. Anne-Li och Alice

Tog sushi, jag och Frida våran favorit PhadThai thai, Gabbi tog

någon kyckling sak och Mickis nudlar och kyckling. :D

Sedan köpte vi godis, chips och cola. Hehe och sen satte oss vid

platan. xD det var länge sen man var ute med kompisar,

Så det var roligt. :D det jag var glad över var att vi alla kände att inte

Vi var tvungna att göra något utan vi kunde bara sätta oss ner

(Fast det var något kalt) och prata eller inte prata alls. :D

 

När jag kom hem gick jag, min bror och Natalie till filmkedjan

och hyrde film men tyvärr så funkade inte Eriks kort och inte mitt heller,

Så vi fick gå och ta ut pengar på mitt kort. Så nu är Erik skyldigt

mig 300 kr och Mickis 117 kr. Just nu har jag bara 335 något kvar

:'( men snart har jag 752 kr igen!!! Yay!!! Pengar!!!

Jag är väldigt snål måste jag jö få säga! :P

 
 

Kawaii neko!!! Hihi gulliga Standly!!!!!!!

 

 

 

När jag kom hem var vår brevlåda borta!! :O

 

 

 

 

Phad thai

 


 

 

 

Stor insekt! 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0