Måndag bla bla bla :D Fått från min mosters man!

Hej, idag är det måndag. Förlåt att det är så stora mellan rum mellan alla

mina inlägg. I går så tränade jag i Kista cykling. Jag dog nästan!! Jag svärtades

som bara den!!! Men det blir nog bra, för om jag cyklar varje söndag så

kanske man går ner några kilo :D Yay!! ^^ Jag har försökt göra mitt bästa för

att bli klar och få något som ska likna en cover (fast den suger,) men jag har

försökt i alla fall! Jag börjar bli otroligt lat när det kommer till läxor -_-'

men jag ligger i alla fall bra till i matten. :D I alla fall ända fram tills på

onsdag till torsdag. -_-' men ah hahaha :D Jag har fått japanska böcker direkt från

Japan!! För att min mosters man har varit där! :) Hahaha kan någon fatta hur alla

åker till Japan och jag är fortfarande kvar här!!!! Okej jag ska åka dit en vacker eller

molnig dag!!! :D

 

Men här kommer bilder:

Kolla!! Prince Of Wolves en riktig bok som man kan ta i händerna!

 

 

En manga tidning på Japanska, som jag inte riktigt kan läsa men

ska lära mig japanska!

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: tack ^^ <3 vad kul, det är bara att tona det då ^^ du kan behöva färga ditt hår ljusare eftersom det är så mörkt, men du behöver inte bleka det vitt iaf :D det borde räcka med att ha det ljusbrunt först, kanske lite ljusare :)

kramar<3
/kokorochan

2012-10-03 @ 15:10:43
URL: http://kokorochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0