Ons, manga, teori, bilder och pengar

Hej, idag är det onsdag!! :D

Okej onsdagar är teori dagar så ah dom är inte så gud i himlen

roliga men ah någon dag får väll de vara sådana dagar. :D

Började med matte det går väll okej antar jag... -_-' Sen var

det hål timme och på håltimmen satt jag och läste ”klart” en manga

som heter Usotsuki Lily. (Den pågår fortfarande) Den är väldigt bra!! Jag följer den, okej jag

följer ganska många manga men ah. :D Sen började jag läsa en manga som

heter Shitsuji-sama No Okiniiri. Den är också väldigt bra! Sen började ensambel med

körsång. Vi pratade om typ feed back och ah en massa sådant. Sen var det lunch,

historia, engelska, svenska och klassråd. På engelskan så pratade vi om

vad som gjorde en stressad och hur man reagerade när man var stressad.

 

Jag blir lätt stressad av typ läxor, när det är för mycket ljud (typ i mattsalen)

och t-banan, och när jag övningskör bil. Blir säkert stressad för fler saker

som jag inte kan komma på nu men ah. :D Men när jag blir stressad över typ läxor

så lägger jag mig på sängen och börja läsa mana/”vanliga böcker” för att

glömma bort det. Sen efter det blir jag antingen ännu mer stressad än jag redan

varit eller så lugnar jag ner mig och börjar plugga.

 

Jag har nu 1861 kr på kortet vilket är lite skumt, det ska

dras 300 kr varje måndag till mitt japan konto!! Så ah det får jag

kolla upp så fort pappa kommer hem på söndag. :D Okej kanske ska låta

honom sova först -_-' :D Men ah eftersom man har lite pengar nu

så ska jag gå till sf-bokhandeln och förhoppningsvis inte köpa något. :D

För då sparar jag pengar!! Vilket det säkert inte kommer att bli hehe...

 

Jag och min kompis Frida var ute och tog en promenad innan historian

så här kommer bilder! :

 

 
Jag och Frida! <3
 
Hehe jag :P
Frida vid vattnet!
 
 
Dagens middag, det var super gott!! Det är korv, senap, honung, (lite grönsaker),
ost och någon gurksalad tror jag :D
 
 
Det här är min nya framtida väg! När jag fått Eriks rum ska jag ha den häg väggen :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0