Sn, mån, cyklingPuls, kista.

Hej! :D

Som ni vet så är jag mer åt det latta hållet. Så i går så låg jag och sov och

drömde finna drömmar (tror jag), när man plötsligt vaknar av att min mobil

ringer. Min vän Frida R ringde klockan elva!! och frågade om vi skulle

gå till Kista, men vi var inte så länge där tillsammans. Hon köpte ett par

skor och sen köpte vi en varsin tröja och sen behövde hon gå. Aja jag köpte,

en tröja för 99 kr, ear cuff för 10 kr och ett spel för ”99 kr” (199 kr)

Sen gick jag hem och när jag kom hem gick jag och mamma

till Sats för att cykla (spinna) jag dog!! Cykla i 55 min i det där varma

rummet och ge åtminstone 80 % jag hade.... -_-' Fast tro det eller ej jag

kände mig bra efter det, förutom att jag var tröt och hade ont i fötterna.

 

I dag så när jag vaknade så kände jag att jag nog skulle ha sovit hela

dagen i går... -_-' men ah hade engelska och det började med att

vi fick skrivbord som man skulle koppla genom bluetooth

vilket inte gick så bra för mig, Frida och Lisa. Hehe jag trodde först att

det var för att jag satt bredvid Frida (hehehe hon och teknologi går inte

ihop) men ah vi fick sätta oss vid riktiga datorer. Sen var det

gemu vilket jag typ hatade!!! Hatar fortfarande! Sen var det lunch

och eftersom jag var något arg så sparkade jag mitt skåp och

för någon anledning så fastnade min nyckel och sen gjorde jag

sönder ringen som den satt i och sen när jag tog ut mina hörlurar

så var dem sönder..... -_-' Sorgligt sorgligt....

Sen hade jag håltimme så jag och Frida gick på LÅNG promenad

genom liljeholmen. Vi pratade en massor :D

Sen gick vi och köpte hörlurar och en varsin blåbärs muffin. :D

Sen fick vi springa till vår nästa lektion, sista lektionen var

invals-ensambel vilket jag trivdes bra på. :D

Sen när jag skulle hem så regnade en aningens mycket... -_-

hehe men ah kom hem, satt och pratade med Natalie medan hon

städade och packade. Sedan åt vi och sen pluggade vi min matte hehe.

 

Ah men här kommer bilder!! :

 

 

Det ser kanske lite konstigt ut eftersom jag har klänning

och mjukis byxor. -_-' :P

 

 

Det är rätt roligt, har inte kommit så långt :D

 

 
 

 

 
 

Hihi jag vill se Tinker bell and secret of the wings :D

Gillar elvor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0