Tis, dröm, dagen och måste göra!! -_-'

Hej, idag är det tisdag.

Jag tror jag höll på att gå in i en mardröm, men vaknade

tack och lov innan jag kom in i den. Fast jag vet inte vad det var.

I min nästa dröm som jag kommer ihåg så var jag med mina kompisar,

Alltså en del " kände jag i verkligheten" och en del "kände jag bara i

drömmen" men jag var typ med dom och skulle handla något jag inte kommer

Ihåg längre. Men typ jag såg någon jag kände där "i verkligheten" men för

någon anledning  sprang jag där ifrån... -_-'

Men ah jag vaknade av att min väckarklocka ringde väldigt högt,

Jag tror att jag hade glömt att stänga av ljudet, okej nu kanske några tycker

att det låter konstigt men jag vaknar av vibration och vaknar helst

till det eftersom jag blir ganska rädd av att vakna till melodier.

 

Men första lektionen var estetisk kommunikation, vi skrev

reflektioner om en film vi såg som heter " Sound of Noise,"

om karaktärsdragen och vi såg i måndags en teater/musikal

som hade hänt. Det var en flicka som hette Maria Johans dotter,

Men döpte om sig till Magnus Johansson. Hon spelade väldigt

fint nyckelharpa och klädde sig i mansklädder. Hon blev kär i en tjej

som också visste att "han" var en hon. De i byn fick reda på det och han

var egentligen en flicka. Så hon blev fängslad och dog i fängelset.

Sedan fick vi improvisera på xylofon, det var kul :D

 

Sedan var det idrott, då var det lite eget arbete typ.

Några av oss spelade badminton, några boxade och några

Spökboll. :D Sen var det lunch och då gick jag, Frida, Mickis

Anne-Li, Alice och Gabbi och hade halloween mötte.

Hoppas verkligen att det blir halloween på skolan i år med. :D

 

Sen sprang jag och Frida för att öva våran låt in för halloween

konserten men sen fick vi bråttom till svenska.

 

Efter skolan ska jag träna, idag MÅSTE jag

Öva matte, fiol och piano!! Jag hade tänkt att gå

På Shape idag men eftersom jag tränar direkt efter

Skolan så tycker jag att jag inte behöver träna igen sen vid

18:30 då ska plugga i stället. Yay -_-'

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0