Toby Hemingway!!! <3 <3

Så nu till alla mina kära vänner som tror att jag inte har någon som helst

intresse för ”riktiga killar som finns på riktigt”

Men jag har hittat min dröm kille!! Han heter Toby Hemingway,

han är nu 29 år tyvärr men han är snygg på bilderna!!

I en film som jag såg som heter The covenant

så var han med och den kom ut 2006 där han spelade

Reid Garwin! Så då var han typ 23 år!

Född: 28 Maj år 1983 u Brighton. Han var med i ett avsnitt

i CSI: Miami 2008 och spelade Trey Holt. Han har också varit med i

Black Swan där han är Tom/Suitor. Han är med i en skräckfilm

som heter Playback och spelar Quinn. Han är också med i Taylor

Swift musikvideo Mine.

 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0