Tor, dagen, sats och film!

Hej, idag är det torsdag och det betyder att det är

fredag i morgon!!! <3 <3 Har haft ensambel, gemu, bi-sång,

mettematik och kör B. Vi spelade Harry Potter låtar på ensambel. :D

Jag hatar gemu!!! Plus den där läraren, okej visa kanske inte tycker

det men jag kände att han typ totalt dumförklarade mig... -_-'

Okej, ledsen men det är inte så mycket att skriva....

Jag ska i alla fall träna Shape = styrk träning med övriga övningar för alla

de andra delarna i kroppen. XD Okej jag har faktiskt ingen lust att gå eftersom

att jag är lat men jag ska gå i alla fall. :D Så i morgon blir det förhoppningsvis en

bra dag, eftersom att jag tänker gå till sf-bokhandeln! :D

 

 
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0