Usotsuki Lily

Usotsuki Lily

 

Skriven av: Ayumi Komura!

Hon är född den 15 januari och hon skriver Shojo manga.

Hon har även skrivit:

Hybird Berry, Mixed vegetables, Hot Milk & Joō-sama no Tamago.

 

Okej, så att ni vet det här är inte Yuri utan det är en

kille som hatar män och vill se ut som en tjej.

 

Det handlar om en tjej som heter Hinata Saotome och en

kille som heter En Shinohara. Han frågar henne om hon vill bli hans

flickvän. Hinata tycker att han är otroligt vacker och snygg så hon säger ja.

Vad hor inte vet är att En's hobby är cross-dressing! En har alltid hatat men

och när han ser sin spegelbild i glass eller spegel så slår han sönder det och för

att inte slå sönder så många speglar så klär han sig som en tjej. Hinata bestämmer

sig att hon kanske kan få honom att sluta cross-dressing och går ut

med honom trots hans konstiga hobby. (Kanske skulle ha gjort det med hehe xD )

 

Egna tanker:

 

Jag tycker att den är väldigt bra och rolig. Jag tycker att Hinata

 

borde göra En lite mer avundsjuk! :D Jag tycker också

 

att det skulle vara roligt om någon av En's bröder blev kär i

 

Hinata! Det skulle vara intressant att läsa om. :D

 

 

Det här är En Shinohara!

Här får ni läsa en del av mangan :D

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0