Fre, konstigt & i morgon för 3 gången -_-'

Hej, idag är det äntligen fredag. Är väldigt tröt nu men ändå

inte... -_-' I dag gick det ganska bra på inval ensambel, vilket jag

inte tyckte förut... -_-' På historia så pratade vi om i fall det fanns en gud,

eller om det var big bang teorin som var den rätta orsaken till hur jorden skapades.

Jag tycker att bigbang teorin låter mer rimligt men sen kom frågan, ”vad fanns innan

det?” Det kan jag så klart inte svara på men ah. :D Sen vid lunch så var det fredags

underhållning och alla lärare sjöng och spelade. :D Väldigt roligt att lyssna på! :D

Sen var det kör, hahaha finns en låt som heter Malaika, det är lite svårt att komma

ihåg texten så det låter lite roligt när vi sjunger den :D Sen hade jag extra matte :'(

usch först fick jag rätt mitt gamla test och sen fick jag ett nytt test... -_-'

Klarade det men ah, man får ny tester varje gång!!

 

Okej något är skumt! Jag kan inte hitta vart man kan köpa Prince

of Wolves!! varför??!! Om någon vet vart jag kan köpa den

så skriv gärna :D

Jag har bestämt mig för att köpa:

Fashion Boutique Nintendo DS.




Idag kom Carola över och vi åt hamburgare till middag.

Vi bastade och pratade. Jag visade Carola min Ipad och lite hur

den funkade eftersom hon nog ville ha en själv. :D

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0