Fre, mycket att göra, hunnit med! Dröm!

Hej, idag har jag haft fullt upp!!

Första lektionen var inval-ensambel och ah

måste bli säkrare på det jag spelar. Men åhh känner att jag

ligger s mycket efter dem andra och är mest bara till besvär!! :(

Måste öva!! Sedan var det historia som jag tyckte var något tråkigt

så satt och ritade..... kommer nog ångra det -_-'

Sen var det fiol men min lärare var sen och jag är inte så bra på att

stämma så ah.... så blev det med den lektionen. Men ska ha fiol lektion

på torsdag :D Sen åt man lunch och eftersom alla ettor är på läger med vår

rektor som vi har kör med så blev det ingen kör MEN jag/vi som hade extra matte

var tvungna att stanna kvar tills den började :( den började klockan: 14.10-15.05

Så kunde annars ha gått hem kl:12.45 typ.... -_-' Aja men när jag kom hem så städade

jag rummet, bakade kladdkaka som tydligen enligt mamma inte blev någon

bra eftersom det blev för smal.... -_-' :( :'( Sen gjorde jag klart matte, svenska,

färgade håret och har skrubbat golvet.... -_-' så ah haft fult upp :)

 

Men det är äntligen fredag!!!!!! I love fredag!! :D

Måste öva på pianot tills i morgon!! Ahh panik, två låtar som jag inte

kan typ alls.... -_-'

 

Dröm:

Jag drömde så konstigt i natt, jag drömde att jag hade en

råtta och ah mamma gillar inte råttor -_-' men det gör jag.

De är väldigt söta & fluffiga :D Så ah jag gick runt där med

råttan på min axel och det var lite konstigt för det kom upp typ

katter och drog ner rullgardiner från ingen stans.... -_-' skumt....




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0