Hej, ursäkta att jag är såååå lat!!

Hej, som ni har märkt så har jag inte riktigt orkat skriva

vilket kommer att hända många gånger tyvärr. -_-'

Jag måste seriöst börja bli mer aktiv med min fiol

men när jag är hemma så finns det så mycket annat jag är

intresserad i att göra. Idag är det tisdag och vi hade estetisk

kommunikation som första lektion. Gruppen jag är med kör

Top cats – Baby doll och det går väll bra nu. :D Oj, oj, oj

idag så när vi körde fotboll på idrotten så stod jag i mål

och då när Nils och Edvin som var i motståndare laget kom för

att skjuta bollen in i mol så sa jag ”jag vill inte få ont” och ställde

mig mer åt sidan men sen när jag skulle skjuta ut bollen igen så

råkade jag sparka bollen in i Nils rygg och jag sparkade

så hårt jag kunde, men jag är inte så bra på fotboll, så tänkte

att jag skulle missa men ah, skött rakt in i hans rygg..... -_-'



Sen var det lunch och jag åt kyckling med ris och grön curry,

tog mattlåda och satt sen med Anne-li och Mickis.

Sen kom Valle från ingen stans :o hahaha jag märkte det inte så

det första man hör är Anne-li och Mickis som skriker Valle

och börjar springa efter honom hahaha xD

Sen var det svenska och då läste vi upp de historier

vi alla hade gjort. :D Sen i slutet så läste Ann-sofie vår svenska

lärare Mumintrollen hehe xD

Efter det gick jag på läxhjälp, det var en ny läxhjälp

lärare och hon var trevlig. Jag och Josefin pluggade

historia. :D Det gick bra, vi har muntlig prov i morgon.

Om Sokrates, Platon & Aristoteles.

Jag har varit och handlat med mamma. Idag blir det

pytt i panna med ägg. :D Har köpt ny nässpray,

hoppas det funkar!! :D

Jag vill göra något roligt!!!! Jag vill ha thai mat!

 

Åhh hon sjunger jätte vackert!! <3 :D

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0