Idag, på lördag och PSY

Hej, det händer inte så mycket nu, så vet inte riktigt vad jag ska

skriva.😥Men på lördag ska jag börja spela piano!! 😝😝

Ska bli väldigt roligt!! Can't wait! Jag är väldigt förvånad

över att min ny piano lärare (tror jag) heter Irina precis som min förra

fiol lärare 😳 😝, nej det är inte samma person. 😝 På lördag ska jag även

träffa Mona och Mandan!!!💙💙💜💜💛💛💗💗💚💚❤❤💓💓💙

Ska bli jätte roligt att träffa dom igen, det har varit ett tag sen vi alla sågs.

I dag så köpte jag julklapp till min farmor och en till sak till min pappa.🎁🎄 :P

 

Hehe idag hörde jag PSY Gangam style på radion 105.1

jag blev först förvånad 😳 😝, jag trodde att jag hade laddat ner en radio med

asiatisk låtar och råkade klicka på fel radio. -_-'

Hahaha för någon anledning tänker jag på min kompis Mickis när jag hör den här 😝,

antar eftersom jag var med henne första gången jag hörde den.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0