Lör, spöken, film och gjort idag. :P -_-'

Hej, i dag är det lördag :D

Kom försent till piano lektionen idag.... -_-' Hade ovanligt

svårt att sova i natt, det var väldigt kallt. Jag hade på mig varma kläder

& stängt. Jag vaknade av att min filt ovan på mitt ansikte blåste åt sidan

och jag kände kal blåst. Jag tror det kan ha varit ett spöke. Det slutade

att blåsa efter ett tag men jag vågade inte röra mig på ett tag.

Efter en stund så öppnade jag ögonen och ingen var där så klart, okej

skulle nog ha dött av skräck om det faktiskt var någon där -_-'

 

Jag har sett på The women in black med Natalie. :D Den var bra!

 

Jag har inte gjort något idag förutom att gått på piano och ut på promenad.

Har kollat på Honey och Dirty Dancing 2. :D Jag älskar de båda filmerna!!

 

Jag skulle verkligen behöva plugga historia men jag kommer

liksom in igång …... Jag vet inte vad jag ska göra i morgon heller....

I morgon kommer mina föräldrar hem!!

Hehe kanske låter konstigt eftersom de flesta vill ha huset för sig själv

men jag gillar inte riktigt att vara ensam hemma, som sagt det är ensamt.

Jag gillar att höra när tv:n är på eller när de sitter där och kollar på

någon sport och skriker. (Okej jag vet, jag kan alltid sätta på den och låtsas

som om de är där) men då måste jag gå ner dit och stänga av den.

1. orkar inte 2. vill inte 3. lite rädd. Men i morgon ska jag nog

nog till Solna centrum bara och kolla runt eller kanske kista, hmm?

Oh well, men jag vill att den här månaden ska ta slut så att jag kan

börja spara pengar. Okej så vf inte bara göra det nu? Jo för att jag har inga

pengar att spara... -_-' :D Hmm jag vill också till Havana och träffa en gullig

kille :P hahaha okej nej jag vet inte men det är kul att se dom dansa

om de nu gör det som de gör i filmen. Skulle vilja lära mig det någon gång

men jag är stel som en kråka när det kommer till att dansa. :D -_-'

Hmm jag vill nog lära mig flera språk, det skulle vara roligt och bra

att kunna olika språk. :D

Det är så sorgligt att inte drömma något.... -_-'p

Okej, ursäkta att jag skriver så mycket random saker.... -_-' :P

 

 
 
 

Han är faktiskt rätt söt :D

Haa alla ni som tror för någon anledning att

jag bar tycker att blona killar är snygga.

 

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0