Mån, dag, training, Renesmee = Moa f? Lite i alla fall. :D

Hej, idag är det måndag igen.

Var väldigt tröt på morgonen!! Började med engelska vilket var

bra, vi läste våra böcker vi valt i en halv timme och sen lyssnade på

någon som berättade om Aboriginal Australiens, som om man inte redan

vet att människan är helt virkad i bland, men de gjorde hemska saker mot de

här folket. Det jagade dem, tog barnen och slog dom, ”lärde dom” att deras folk

var hemska och ah en massa sådana saker. :( Fattar inte, vad är det som får folk

att tro att de är bättre en någon annan? :'( :(

 

Sen var det gemu, lunch blev torr falukorv och pasta. Sen var det musikproduktion,

det gick bra :) Sen var det ensambel och kör sång i det, lilla, lilla rummet -_-'

Sen var det inval-ensemble. Asså åhh jag försöker verkligen att spela högre men

man hörs ändå inte... -_-' Tog till och med elfiolen idag!! :D

Men annars gick det rätt bra. Efter skolan gick jag och mamma till SATS i Sundbyberg

och tränade. :D Jag har äntligen fått tränings kort!!! Nu fan ska jag inte vara lat!!

Här ska det bli muskler och fett ska brännas!!! :D Kommer att ha ont i armar, ben

och lite här och där. Träffade Malin och hennes mamma där. Carola var också där.

:D Om det är någon mer som tränar där så säg gärna till. :D Nu sitter jag i

mitt rum och dricker te och äter en liten bit av tårtan som är kvar. Måste äta

upp den hehe :D

 

I morgon är det skolfoto!! Ska ha på mig brun skjorta och svarta byxor

och en kamera. :D

 

Jag såg nu att Mackenzie Foy som är 11 år gammal ska spela Renesmee

dottern till Bella och Edward. Hon ser faktiskt lite ut som Moa F när hon

var lite hehe :D Moa om du läser det här så ah om du inte tycker de, så

ursäkta mig. :D <3


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0