Min dröm för några dar sen -_-'

 
Åhhhh jag hade en sååå läskig dröm. 😱😱😰😰Jag var hemma och min familj hade tagit in en liten flicka som vi skulle ta hand om.👧 Hon hade kastanj brunt hår och det var lite längre än till hennes axlar och hon hade ganska blek hud. Hon hade en mörkblå klänning som gick ner till hennes knän, hon hade svarta knästrumpor och svarta skor. Hon verkade ganska rädd för det mesta och hon höll mig i handen hela tiden. Så när vi kom hem och hon hade gått i väg så frågade jag mamma och pappa om hon kunde sova i mitt rum. 
De svarade direkt nej och då frågade jag varför? "För att hon är farlig och hon kommer att försöka döda någon utav os." 😱😱 😰😰 Jag: "vaaaa??? 😱😰 okej men får jag sova inne i enat rum då?" dem: Nej😒 jag: "varför inte, hon kan jö komma och döda mig?😰"  dem:Ah 😒 
        Så sen spolades tiden fram typ och vi skulle precis bada bastu, men då sa pappa "kan jag få klippa dit går?" till flickan. ✂  hon: "okej, om du vet hur man klipper ✂hår" jag: 😳😒 så Ah min pappa började klippa hennes hår medan hon satt i mitt knä. Mamma höll typ en spegel  och i den såg jag (hon satt lite konstigt i mitt knä, hon satt med rygen mot mig och pappa klippte hennes hår fram i från, vet ter jätt skumt.) hur för varje gång min pappa klippte hennes hår så blev hon rödare i ansiktet (men hon sa inget), hennes naglar blev längre och hon fick horn. 👿 jag: 😳😰😱 så ah när hon "förvandlat" klart så knuffade jag bort henne och alla började spring. Så klart så springer hon efter mig, 😒😳😰😱😱😱😱 så jag kutar så fort jag kan, när vi kommit mer till garaget så stannar hon, mamma och pappa var redan där. Då sa hon, "okej bra det ser äkta ut. Tack för hjälpen" mina föräldrar: "ja men det där blev väll bra." jag: 😳😳wtf 
Så ah alla gick in till huset igen medan jag stog kvar där för ingen ville förklara 😒 
Så att alla vet jag kom i håg det mesta för jag skrivit det här direkt nu när jag vaknat från drömmen klockan är 07:50  🔔så ah 😒😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0