ons, tea party, birthday present från Moa & Carola

Hej, i dag är det onsdag! :D

Började med att jag var jätte arg på morgonen och hela

mattlektionen som slutade med att jag kände att allt gick bara skit!

Men sen kom min kärra kompis Frida och räddade mig från att tänka

mördartankar för resten av dagen. Danke Frida <3 <3 Efter det så skulle jag

fixa för tea party!! :D Ska bli roligt :D Vår nästa lektion var att vi pratade

om hur man skulle öva på låtar i grupp typ. :D Sedan var det lunch och

jag var lite Erik mot Erik och stressade honom med att äta fortare

för vi skulle gå på ett musik möte, inte för att det var så många där -_-'

och vi skulle typ välja ut representanter för möten vilket våran klass

redan hade... -_-' förlåt mig Erik. Sen hade vi historia och jag blev jätte

tröt. Jag kände att om jag bara blundade ett tag så skulle jag somna där.

Frida var också tröt. Sen var det engelska och då fick man läsa yay!! ^^

Efter tjugo minuter eller så, så sa vår lärare att vi alla skulle ta en

leksaks figur och ge dom namn, egenskaper, super krafter och mål.

Hahaha det var lite weird, men det roliga var att alla ville typ ta över

välden och var lite halv onda....

Sen var det svenska och sist klassråd. Kom hem och övade på fiolen och

sången jag har tills i morgon. :) Efter matten så kom Carola och hälsade

på och till min förvåning hade hon presenter med sig :O :D

Så ah efter att ha ätit så fick jag öppna dom!

 

Jag fick alla tre böcker av Hunger Game på engelska!! :D <3 <3

En bok som heter The Name of the wind av Patrick Rothfuss

och skumgummi spolar som lockar håret på en :D

Plus jag fick en liten för present av pappa! Tredje boken i

The grey wolves serien!! :D I am sooo happy!!!

 '

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0