Onsdag, jobbig dag, teori haloween, matematik och gym.

Hej, idag är det onsdag och den mest tröttsammaste dagen på de senaste månaderna. 
Som alla andra dagarna gick man up klockan 06.25  Jag gjorde mig i ordning och gick sen till skolan. När jag kommit dit så börjar med jobbig matte. Vi har börjat med kvadratkomplettering och sen fullständig andragradsekvation. Jag fattar inte alls hur man för med PQ-formen!!! -_-' Jag blev väldigt frustrerad och irriterad av att inte förstå hur man gjorde. Sen satt jag ett tag med matten för att förstå något median Frida var och hade flöjt lektion. Jag fattade inte mycket 8( då heller så satte mig och läste bloggar och kollade japanska drama trailer. Sedan var det ensambel med körsång. Vi pratade hur man skulle få motivation för att göra sina läxor som man tyckte var tråkigt tex matte. Sedan var det lunch och vid 12.15 så skulle man samlas i sina faddergrupper. De pratade om vad  vi skulle göra på onsdag nästa vecka. Sen var det historia, som jag denna gång inte satt och gjorde något annat utan faktiskt lyssnade. :) Sen var det engelska och då fick man läsa eller skriva om " My special place" vilket ska vara inne på måndag. Min är både deppig och glad. :D  jag ska försöka skriva klart den i morgon. Efter det så var det svenska och vi pratar om gammla myter och såg några klipp från Odyssey. Jag har sett den någon gång men jag kommer bara ihåg lite utav den. Jag vill se den :D  sen var det klassråd och då pratade vi om haloween konsert. Jag vill verkligen spela något men vet inte vad och med vem/vilka... Är det ingen som behöver fiol, piano eller sång? :o :( Aja ska försöka hitta något :D 
Sen åkte jag hem för att skynda mig till Sats där jag skulle dansa Sh'bam. Det var roligt men jag dansade väldigt stelt såg jag -_-' jag svettades efter det.... Sen pratade jag med en tjej i kassan och har nu bokat tid för att hon ska visa mig redskapen nästa vecka tisdag. Sedan gick jag hem och på vägen hem stötte jag på Moa och Malin vid filmkedjan typ. De satt och väntade på Ellen. :D vi pratade lite och Ah. Sen närmande kom hem åt man middag, åkte till prisXtra och handlade matt för 4 dagar. När man kom hem duschade man och sen gjorde man klart matte talen med hjälp av pappa. En lång och ansträngande dag. Jag är sååååååå tröt!!!!! Jag tog kort på något idag tror jag men det kan jag lägga upp i morgon. :D God natt!!!!! ❤❤❤❤❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0