Prince of wolves!!!

Hej, jag har läst en bok som heter: 

Prince of the wolves


Handling: 

Jaque Pierce var bara en vanlig 17-årig flicka som skulle precis

starta sitt sista år i gymnasiet i Coldspring, Texas.

När en mystisk utländsk utbytesstudent från Rumänien flyttar in

tvärs över gatan, insåg inte Jacque och hennes två bästa vänner, Sally och Jen,

att de två sista veckorna av sin sommar skulle vara något de aldrig skulle glömma.

Från det ögonblick Jacque sätter ögon på Fane känner hon en omedelbar anslutning,

en dragning som en nattfjäril för en låga. Lite vet hon att lågan hon dras till är faktiskt en

Canis Lupis (en varg art) varulv, och hon bara råkar vara hans partner

& den andra hälften av sin själ.

 

Egna tankar:

Okej på ett sätt är den här boken lite lik twilight men ändå inte. :D

Man får läsa både från Jacque och Fanes perspektiv, vilket är

väldigt intressant :P . Jacque och alla andra ”vanliga människor” accepterar att

Fane är en varulv ganska snabbt, vilket oftast i en del böcker irriterar mig

när vissa inte tror på typ att killen/tjejen är en varulv/ vampyr eller ah vad de

nu kan vara för magisk väsen :D (även om jag fattar okej. Det är väll klart

att det inte är så vanligt att få höra "jag är en ....."

Jacque och Fane blir ganska besatta av varandra men ändå inte på ett läskigt sett :D,

(precis som i twilight) men i den här boken så skrattar de mer och är roliga,

i twilight är det ganska mörkt eller hur man ska beskriva det. (Okej ta inte illa upp,

ni som gillar Twilight, jag gillar Twilight väldigt mycket och har mycket

med varför jag ens vill läsa den här boken redan från första gången jag såg den.)

Jag älskar i alla fall de här böckerna!! <3 <3 <3

 

Jag rekomendera den här boken starkt, jag kunde inte sluta läsa

den eller ens lägga ifrån mig den. BTW jag laddade ner den på min Ipad

så ah. Den är bara på engelska så att alla vet. Jag har inte hittat den på

svenska, det finns just nu 5 böcker. Tvåan och trean finns på ipaden men de

kostar!! :'( Fast som tur kostar de bara 25 kr/st jag kan inte köpa den med mitt

kort tyvärr :'(, jag vill kunna bettala med mitt kort på internet!!!

Det finns tusen saker som jag skulle vilja kunna köpa!! På ett sätt är det väll

ganska bra att jag inte kan köpa det... -_-' Men pappa bettalar dom där och jag betalar

honom sen, måste måste måste få läsa nästa bok!! Desperat!! :D

 

Jag tycker att de borde göra det här till en film!!

 

Några rader jag gillade som de sa:

"Hey, flea bag, the female has a name!" Jen spat....

 

"Fane, seriusly, dude. You have a great backside, but i don't think this

is relly the time fo me admire it. So could you please get your royal butt out of my face?"

The other wolves in the room all tried to disguise their laughs with coughs,

obviously finding it amusing that a litle human whould talk to the Prince of their

pack in such a way.

"You can park your royal butt in front of me, Fane. I don't minde," Jen

told him with a wink, which only made the other wolves laugh harder.

 

Här är böckerna:



Bok nr 1


Bok nr 2


Bok nr 3


Bok nr 4


Bok nr 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0