Sön, stan, kista, shoppa! 😃 Hål i vägen...💜

Hej, idag är det söndag. Om det hade varit som vanligt så hade jag

varit lite halv deprimerad men ändå inte, så ah i morgon är det studiedag

och jag kan alltså sova länge!! :D So happy!!

I dag åt jag nudlar 🍜😃

Idag har jag övat på fiol🎶, piano 🎵och

sång, Färger i en vind från Pocahontas 🎤You know! :😄Jag har kollat på:

Yu Yu Hakusho! Har kollat redan på den flera gånger men ah, den är bra!! 😝

Carola ringde och undrade om jag ville ha Hunger game på engelska eller på

svenska, Vill ha på engelska, så ah antar att man får den av henne då. 😜😝

Men som mamma sa så kanske hon lurar mig. 😜😝

Jag har åkt in till sumpan för att sen stå där och försöka tänka på om

jag ska till stan och köpa mer hår färg eller om jag ska till kista och köpa ett

spel.😓 Hehe okej slutade med att jag åkte till stan, gick in på Rock Zone och köpte

mer hår färg 69 kr/st. De fanns massa roliga och snygga tröjor där 😃

På en stod det: Hug me or i will destroy you! 👿 För någon anledning så kände

jag att det passade mig 😜 Sen åkte jag till Kista centrum, jag gick och klippte mig 200 kr,💇✂

köpte en rundborste 75 kr, färgpensel 15 kr, och två ds spel för 200 kr. 😝😜

Snacka om att spendera pengar -_-' 😓😰 Har 514 kr kvar typ 😰😨😱 Så får!!!! inte köpa någon

mer!!!! 😣😣Sen åkte jag hem och på vägen hem så skulle mamma till Prisextra och då

möte jag upp henne där. 😄😃Så ah nu är jag hemma och tänker kanske kolla på

Twilight, vet inte varför kände typ bara för det.📺🎥📀

 

Jag gick till akademibokhandeln 📖 och frågade efter Prince of wolves och han

i kassan sa att man kunde bara beställa hos

dom så skulle den komma inom tio dagar eller att man kunde beställa hem den själv.

Han sa att den inte var så populär eller något vilket gjorde mig lite sur... -_-' 😓😡

 

Nu kommer bilder 😝😜



Färg penseln. 😄

Mycket bättre en den förra -_-'😓




Borsten 😃


Legend of the Guardians 😜


Spectrobes beyonde the portal. 😝


Erik blev visst lite arg -_-' 😂😝😜

Det här fick jag av Mona och Mandana:💛💙💜💗💚❤💓


Parfym, luktar äpple 🍎



Läppglans och antekningsbok. 😃📝


 

Ursäkta, jag visste inte att ni inte kunde se mina smilysar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0