Sön, tea party, fyller 17 år idag!!!! Bilder

Hej, idag fyller jag 17 år!!

Känner mig inte mycket annorlunda om man nu

säger så. :D Det är inte som förut att jag inte kan sova typ dagen innan,

däremot vaknade jag tidigt av att jag var hungrig... -_-' Så ah

satt där och undrade om jag borde gå ner och äta något,

men såg att pappa var vaken så det var bara att vänta.

 

I går kom Micki, Alice, Anne-li, Julia och Natalie (min brors flickvän)

på tea party. :D Det var roligt, vi satt och åt en massa kakor och skons osv.

Kommer bilder här nedan. Vi körde hela havet stormar (eller vad dem

nu sa/ dans stop (enligt mig själv.) Men det var roligt :D De som van fick lite

priser av mig :D

 

Hmm jag vill komma ihåg den drömmen jag drömde i natt,

det jag kommer ihåg var att jag dansade i en ring med en massa

andra barn/ungdomar och sen gick jag typ och skulle borsta tänderna,

och då kunde jag inte låssa dörren, så fick typ fråga någon hur man gjorde.

När vi dansade så visste typ jag inte hur man gjorde, asså de dansade typ en

dans alla där kunde förutom jag.... -_-' så när jag gjorde fel så kollade pojken framför

med en min som sa ( vad gör du? )

 

Gud vad gulligt!! Tack Mandana

Min älskade storasyster ,bästa vän allt den som alltid finns för mig oavsett vad GRAAAAAAAAAAAAAAAAAATIIIIS :DDDDDDD ÄLSKLIIING!!! Hoppas du har en underbar dag och lever 10000år framöver med mig på din sida ;) puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus ♥ ♥ ♥

Det här fick jag:





Kolla vilken god tårta!! <3 Gjord av världens bästa mamma!! <3 <3




Fick en handduk av farmor :D Jätte fin!!


Handkräm dag och natt jättebra!
mina händer känns så tora annars och då börjar det klia! :D


Fiol noter!!! Fick den här av Erik och Natta :D Danke!!


Yay ^^ Fick av pappa


Disney fick av pappa ^^


Fick av Erik och Natta ^^ :D


500 kr att göra vad jag vill med!! :D 


Äntligen sats kort nu ska man bränna fett!! Mohahahaha!! :D

 

Tea Party bilder:

 Sorry för de suddiga bilder... -_-

Oh well här kommer bilder, kommer lägga

upp flera om de andra orkar skicka de bilder de tog. :D

 

 




 


 


 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0