Tisdag, träning, försenad, slut

Hej, idag är det tisdag! Såå tröt!

Började dagen med att jag var försenad -_-' Min pappa

kom in till mitt rum och sa ”Hörru Maja det är dags att gå upp

nu!” Fick panik först och sen kollade jag på min mobil och då

sa min väcka klocka att jag skulle (gå ifrån mitt hus) kl:07.15

(treode att jag skulle vakna då) och sa till pappa ”Det finns ett

Schema på min dör” När han kollade så sa han ”Hur kan du vakna

klockan 7.15 när du börjar 8.25 ”precis när han sa det så tänkte jag

själv ”vänta lite börjar inte jag kl: 08.25” Så ah typ hoppade ur

sängen och sprang runt över allt. Tog en snabb macka och sprang ut ur huset.

Jag kom inte försent!! :D Första lektionen var estetisk kommunikation,

var så tröt att jag höll på att somna. Sen var det idrott och då körde

vi styrketräning -_-' Yay.... Sen var det lunch och då åt jag kyckling

med ris! :D Efter det gick jag och Frida och övade på A Window

To The Past från Harry Potter 3 Den är sååå fin!! ^^ Sen var det svenska

och då satt vi och läste om ”Hektors död” Efter det sprang jag till

tåget som var försenat! Men kom i tid!! Mohahaha! Man får en

personlig tränare för tre gånger när man blivit medlem.

Jag fick Susanne Hives, hon var väldigt trevlig. Hon gjorde upp ett tränings

pass och gick igenom det. Efter det var jag död!! Okej nej men typ...

I alla fall mina armar.... -_-' Men jag ska inte ge upp och kämpa!!

I morgon är det fadderdag, jag vill seriöst veta varför i hela friden vi behöver

ett tält???

 

Bok nr 5 i Grey wolves serien kommer ut den sista september!!

Sen gäller det att hitta den också! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0