Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^

Hej!! 
Såå trött, har fortfarande mycket att göra men
är ovanligt glad idag för någon anledning ^^
Ligger här i sängen med morgonrocken på
och orkar inte röra på mig. Det är skönt att
bara logga här. Jag ska kolla lite på
"Sex and the city" tror jag ^^
Haha har legat och kollat på Pippi
Långstrump xD innan dess så övade jag fiol
och gjorde en del av engelskan ^^
I morgon kommer Frida och bor hos mig i ungefär
3 dagar ^^ yay!! Det är något stökigt så får städa lite
innan hon kommer ^^ hmm kul att bara genom att stapla
upp mina böcker som låg på golvet så ser det
"Renare ut" ^^
Mitt rum saknar en tv känner jag -_-' 
Haha jag vet "nu det kom från ingen stans men
håller ni inte med? 

Och ja det är en soffa på andra sidan ^^


Jag vill verkligen se den här filmen!! 
Jag deltog i tävlingen om att vinna två
biljetter på bio till den, hoppas jag vinner!!
Håll tummarna!! 👍❤️


Jag längtar verkligen till julen!!
Vintern över huvudtaget ^^
Jag känner att vintern må vara kall men
även varm och full av kärlek!!



Åhhh om jag ändå kunde träffa min "soul mate"
så här ⬆️ det skulle vara fint ^^ ❤️❤️💖


Kagome ville att Inuyasha skulle ha en tomtemössa
på sig, så hon tog fram den och satte den på hans huvud.
Injyasha ville inte ha någon konstig röd luva på sig.
Först drag han av den och blev irriterad, men sedan
började det snöa. Han tog på sig den konstiga luvan i
alla fall för att värma öronen. De började känna 
hur kallt det blev, Så Kagome tog fram ett litet ljust 
och tände det. Inuyasha tog fram varm glögg 
och en filt för att värma de båda i kylan. 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


Det var äntligen jul igen och Syaoran hade ringt
Sakura och bjudit över henne för att fira jul.
Hon svarade ja och de bestämde sig för att ses
hos honom klockan 18.00
Syaoran visste inte vad han skulle ge henne.
Han gick runt länge och grubblade, tills han kom till
en antik affär och fick se ett väldigt fint smycke som
han tyckte skulle passa henne. Han köpte det
med pengar han hade sparat till speciella tillfällen.
Han åkte hem och paketerade presenten, sedan hjälpte 
han hjälpte Wang att göra i ordning kul matten.
Klockan sex ringde det på dörren och han gick och öppnade.
Där stod Sakura i sin gula klänning och sina två 
söta, gröna rosetter på huvudet med de mest vackraste
leendet han hade sett. Efter att ha stirrat på
henne tillräckligt länge för att Sakrua ska fråga om det
är något fel, så bjuder han in henne.
"Nej det är inget, kom in!" Svarar Syaoran och blir
generad . Efter att dom ätit den goda julmaten så
är det dags att öppna julklappar.
Syaoran tar fram presenten han tänktes ge Sakura.
Han kollar på det och tar ett djupt andetag.
Han sträcker fram paketet och säger "god jul Sakura"
samtidigt som han blir röd i ansiktet och kollar ner
på sina fötter. Sakura ler och tar emot paketet, hon tar
up ett annat paket och sträcker fram det till Syaoran.
"God jul Syaoran" ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0