Love and hate, why can't I feel both?

These days it's like every one is annoying
but at the same time I love them and I don't
ever want them to leave me. Now how can
you feel both of them? Easy it's because you are
human. We can change our feelings as fast as
you can snap you fingers. Isn't it great?
Well sure sometimes for an example if you are
angry and you know that it's time to cool down.
Don't let your frustration go out on someone else.
Even if it sometimes might feels better to take it out
on someone else. Thought you might regret it later.
This is something I seem to tell my selves a lot these days.
😅😅😅😅😅😑😑😑😑😑😑😑😑

Och för er som undrar vf jag skriver på engelska,
Så är det för att min pappa sa precis att min engelska är
dålig och ingen förstår vad det är jag skriver.
Så nu övar jag ^^












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0