Naturvetenskap? Gener?

Haha det är ganska intressant, fick reda på nu
att som växande lär de barnen vad som 
luktar illa, tex när de byter blöja så rynkar de på näsan.

Snart är det lunch! Måste göra engelska, i know I have
said it a lot before.

Jag tycker att anime och manga börjar gå saktare
med att få ut nya chapter och episode. -_-'
Känns som om jag inte läst någon riktigt
bra på länge nu 😭😭

Jag vet hämsk tanke men tänk om vi skulle göra
som med alla andra djuren. Vi låter bara de
som har bra gener producera sig?
Hemskt men tänk om det skulle bli något bra av det.
Haha då skulle jag nog inte få producera men men 😅
Jag säger inte att vi ska döda de som inte har "bra gener"
Sedan är frågan, vilka har bra gener och vilka har inte det?
Vem är det som säger vad bra gener är och dåliga är?
Okej vi struntar i det ^^


Work it out! xD
Detta skulle jag behöva göra 😅


Te? 
Jag och Frida drack te nu på naturvetenskapen,
Den blev något starkt 😅

Look at my beauteful hair!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0