Prince of wolfes!!! Förslag på böcker, tv-serie eller film? ^^

Åhh jag älskar den här serien!!! Det är en bok btw ^^
Eftersom jag sitter på en lektion så blir det lite snabbt här
på engelska vad den handlar om ^^

Jacque Pierce was just an ordinary 17-year-old girl getting ready to start her senior year in high school in Coldspring, Texas. When a mysterious foreign exchange student from Romania moves in across the street, Jacque and her two best friends, Sally and Jen, don't realize the last two weeks of their summer are going to get a lot more interesting. 
From the moment Jacque sets eyes on Fane she feels an instant connection, a pull like a moth to a flame. Little does she know that the flame she is drawn to is actually a Canis lupis, werewolf, and she just happens to be his mate; the other half of his soul. 

Ja, som ni kanske märker så är det fantasy, varulvar,
inga vampyrer men en massa andra mystiska väsen ^^
Den är rolig, spännande och en väldigt fin bok ^^
Rekommenderar stark att du läser den ^^


Om ni har några bra förslag på böcker/ tv-serier
så kommentera gärna ^^

Jag vill verkligen se en jätte bra serie!!
Det ska vara typisk high school, teenage drama tack ^^
Det får vara supernatural, spöken och ah allt det där ^^
Någon liknande till Sabrina the teenage witch, Buffy the
Vampire slayer och ah ^^
Det kan vara en väldigt bra film annars om det inte
finns någon tv-serie ^^

Padthai är jätte gott btw ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0